Konsumenci i media społecznościowe

  1. Strona główna
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Z Brukseli
  6. /
  7. Konsumenci i media społecznościowe

Firmy: Facebook, Twitter oraz Google+ opublikowały zmiany wprowadzone w warunkach świadczenia usług w celu ich dostosowania do unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Jednak – zdaniem KE – korporacje odpowiedzialne za media społecznościowe wciąż mają wiele do zrobienia w zakresie przestrzegania prawa konsumenckiego. W wielu wypadkach użytkownicy są pozbawiani m.in. prawa do odstąpienia od umowy lub skargi sądowej w kraju zamieszkania.

Źródło: @Komisja Europejska

Nasza siedziba

cas ostroleka thumb

Punkt "Europe Direct" w Ostrołęce ma swoją siedzibę w Centrum Aktywności Seniorów.


Dane teleadresowe

Ostrołęka, ul. Bogusławskiego 4/224,
Tel. 608 487 333
pn. 9.00-18.00, śr. 9.00-14.00,
czw. 12.00-18.00.

Europe Direct w Polsce

Punkty Europe Direct przybliżają Unię Europejską lokalnym Europejczykom i ułatwiają udział w debatach o przyszłości UE. Odpowiadają na pytania o politykę i priorytety UE oraz angażują obywateli w projekt europejski.

Partnerzy